دوستم داشته باش...
درباره وبلاگ

زندگی چیه ؟ زندگی عشقه. عشق چیه ؟ عشق بوسیدنه. بوسیدن چیه ؟ بیا اینجا بهت بگم !!!
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 346
بازدید کل : 64718
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

!دختر تنها!
جمعه 27 / 2 / 1391برچسب:, :: 15:33 ::  نويسنده : سیده مائده       

 

 

دوستم داشته باش ،همانگونه كه من دوستت دارم...

بگذار فاصله من و تو كمتر از آني باشد؛

كه ميخواهيم و نميتوانيم

كه ميتوانيم و نميگذارند

بگذار ميان من و تو فاصله اي نماند،

 نه به خاطر خودت، نه به خاطر من كه به خاطر اين عشق دوستم داشته باش

بيش از آني كه من دوستت دارم....



نظرات شما عزیزان:

مجنون
ساعت0:41---30 ارديبهشت 1391
سلامـــــــــــــــــــــ دوست عزیزم

Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــم!!!!!!!!
بدو بیاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااا


dostdashtani
ساعت2:03---28 ارديبهشت 1391
سلاممممم

ممنون که بر دادین

اگه عضو سایت بشین خیلی ممنون میشم

و بتونین مطلب هم بزاری تا استفاده کنیم خیلی بهتر خواهد شد

در مورد پروفایلم هم هر سوالی که بپرسین جواب داده خواهد شد
و یا به وبلاگم برید اونجا هستش

www.dostdashtani2.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: